Friday, December 31, 2010

Farewell 2010 Welcome 2011


Haha.. Sudah lama gila aku tak update blog.. Macam-macam telah terjadi.Kepada our national football team. Congratulation! kepada diorang yang telah menaikkan balik nama negara yang telah sekian lama menanti. Korang main memang mantap! :) Aku memang bangga dengan korang. Dulu aku mana tau nama pemain-pemain Malaysia tapi sekarang.. haa cakap je siapa.. hahaha!

Hmm.. 2010.. 2010 telah banyak mengajar aku menjadi diri yang lebih berkeyakinan. Bukan itu saja malah banyak lagi. Sedihnya .. masa berlalu dengan begitu pantas.


Tahun depan .. 2011.. umur meningkat 1 lagi. Tapi sekarang bukan belasan lagi.. Dah nak naik 20 an dah.


Farewell 2010..... Welcome 2011! I hope its going to be a blast :) . Ya Allah, terima kasih kerana Engkau panjangkan umurku lagi . :)

2 comments:

  1. hahaha..cuba senaraikan nama2 pemain2 tu...

    ReplyDelete